ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

November 22, 2011

Harimau makan Garuda...


Salam....

Yeay ~~!! Harimau Malaya telah berjaya menewaskan Garuda....
Tak sia2 balik lewat walaupun penat bekerja, kaki pon dah goyah2 tinggal mau tumbang saja...
Pinggang pinggul pon dah senget dah...

Namun, demi menyokong pasukan negara terchenta....sanggup ku redahi menuju kedai mamak Banjaran di Alam Megah ditemani hujan yang renyai2...

Game Malaysia vs Indonesia kali ini memang menyentap jantung dan menggoyah kan pankreas serta ulu hati ku....
Telah beberapa kali asid refluks naik turun naik turun dalam perutku ini, melihat aksi perlawanan mereka malam tadi..

Tak dinafikan, mutu permainan Indonesia memang bagus lebih2 lagi aksi Bonai, Diego dan Gunawan yang sangat licik dan pantas.
Malah, aku rasa mcm tak percaya Malaysia dapat kekalkan 1-1 sebelum masa tambahan..
Cuma penambahan "sinetron" mereka membuatkan aku meluat dan bosan.
Penalti menjadi bonus bagi Malaysia, yang aku kira pemain2 kita semua dah borderline je energy mereka....

Tahniah Harimau Malaya.. Syabas Malaysia...

Rezeki berpihak di tangan kita. Kemenangan bagi pihak yang benar..

Siapa yang nak ke KLiA sambut Fakri, Apek Che Mat dan angkatan mereka?????
Aku tak larat, walau rumah aku dekat.....sapa2 yg pegi kirim salam kat apek ye,cakap Dahlia Teck pekaba??hekhekhek....

(aku masih xlupa janji Apek Che Mat nk jawab gossip Dahlia Teck lepas Sukan Sea ini..jaab apekk,,jgn x jawab...hehehe..)



6 comments:

ahmadlutfi_as said...

yayy!!
pinggang pinggul senget psl beso sblh ke?? haha

cLovErX said...

wahh...amboi2..... dah ade blog !!!

ch000tz said...

guyang inul suka Malaysia menang heheheh

ahmadlutfi_as said...

haha..gune gmel je ni...xgheti la blog..igt nk buat utk co.

cLovErX said...

chootz...goyang inul terliur laaa mamat2 yang berdekatan...

opie , meh aku buatkan..tp bergaji la..hekhek

ahmadlutfi_as said...

alaaaaaaaaaaaaa