ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

December 29, 2010

the thing that i s.i.n.d.i.a (swear never do it again)


salam all
hye.. remember on previous previous post that i mentioned i'm gonna tell you about a thing that i swore i won't do it again ....
well, the story went like this.... (eh, dh mcm flashback cerita drama plak)

so last weekend i was at Langkawi yawww!!! (hepi2 lumpat2 mcm katak!!ahaks!)
and it was the 20++ th time that i laid my tapak kaki,butt and everything else of me there...
actually, my dad had a meeting there so we selit2 menyebokkan diri bercuti bersama yawww!! (ape kejadahnya aku asek sbut 'yaww' neh...mcm rapper jerp)

cerita pasal perjalanan ke sana dan pulang,
vacation was my mom's last minute decision...
almost all the time on road i drove,
pergi dan pulang adalah pada pagi buta hari..
jadi adalah aku sangat2 mengantuk smpai beberapa kali terlelap lagi2 time balik...
beside was my sis Intan..yg kononnya nak ajdik co-driver padahal dia membuta je!!! geram gila!! so, bila geram dan mengantuk yg amat, apa aku buat?? aku ketuk2 kepala dia, paksa2 dia picit2 tangan aku yg dia buat selama 10 saat je lepas tu smbung tido!!!

memang xkan lagi aku buat dan jadi pengajaran buat aku sampai bila2...
kalau nak drive jauh2, aku akan pastikan aku akan rehat seckup2nya sebelum tu..
dan korang pun same jugak taww!!!!
pandu dengan berhemah, ingatlah saya orang yg korang sayang..ahaks!!
lagi2 kalau korang bwk org lain ke, pemandu bas, lori, komuter,monorail, etc...lrt??xpayah !! lrt xde driver weiyh!


dahla sekarang bnyak kes2 kemalangan jlnraya yg melibatkan bas. kebanyaknnya disebabkan kecuaian pemandu..
kalau drive kat highway pun, masyaAllah... aku bawak 110km/j pun bas 2 tingkat leh potong!!!



No comments: