ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

December 17, 2010

p.i.p.i dan m.a.k.a.n



home sweet home.....
can turn to sour sometimes, when you can't help yourself from eating and munching !!!!!

kenapalah di rumah, saya x berhenti mengunyah...
sebab masakan mama lah selera saya bertambah2....

owhhh~~~~ diameter "spare tyre" dah makin bertambah....
sebelum seluar menjadi ketat..
sebelum saya menggunakan alasan " kain ni dah mengecut, buka saya yg makin gemuk"
adalah lebih baik kamu excercise wahai tuan punya badan...
tapi apa yang saya idamkan ialah pipi yg tembam..

wahai cik Lisa Surihani , sila lah sudi2kan dirimu menderma seb
ahagian pipi mu kepadaku... lalalala...

eko tengok tu.. bukan maen tombam laie pipi si lisa ni... buek laie muko camtu.. tobett gakk pipi die ni..geram cam teddy bear...


yang iye nye, dolu2 pipi i tembam gak... tapi iyolah, lihat lah transformasi2 pipiku dari dulu ke skrg... iskkk iskkk....sodih eden melihatnya...

(2008)
ha... x prcaya ni saya??? saya pun x percaya...wahaha


(2009)


(2010)
haa... tengokla...sedih tak???sedih wa cakap lu... gila **** sedih...
mentang2 nk pipi lisa surihani, nak gak buat kontrobesi mcm lisa surihani????tteetttttt~~~



dan saya pun terus mengunyah,mengunyah dan menghadam segala benda di rumah ni..
ehh...tolong jgn ingat saya ni kambenk sakit pulakkkkkkkkkk... makan segala benda..

2 comments:

AaBa said...

eh xde la tembam mane pipi sedari.... masih blajar ke? ke da kije dah?

cLovErX said...

ye.pp saya x tembam..saya nak mcm lisa tu ha...hehehe... belajar lagi...