ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

October 22, 2010

s.e.n.a.k



kite selalu dgr senak perut kan...
tapi korg pnah tak dgr senak dada??
lau senak tang pinggang ke perut ke... aku tau la sbab musabab nya.. samada lari lepas aku minum/mkn... or terlebih kapasiti makanan dlm perut (mentekadarahhhhhh...)
tapi senak tang dada??
tu aku kompiuss...
mlm tadi tgah meniarap tetiba aku kena senak tang dada kiri..
mmg xleh gerak lgsng, dala aku tgh meniarap kannn.... bayangkan je la da macam penyu dah aku tertiarap atas katel mobiled selama stgh jam!cannot move any part of my body, even nak tarik nafas pun sesak....aku cume leh tonggeng punggung je.. uhuk..
aku rasa bkn cam penyu..cam cicak pon ade!!! i hate cicak!!!
selalu gak la aku kna tp tang duduk ke, brdiri ke, tu kire boleh lah lagi ... ni meniarap kott...
aku rasa common je kena kat kita..cuma aku xtau sebab musabab nya...
sape2 tau mehla share dgn daku... leh la kurgkn sikit tang mane yg aku silap wat.. kot aku makan terlebih ke, pas makan baring ke, terlebih baring ke.... terlebih perasan cun ke..ahakss!!
(nakmuntah??????a.a.k = ada aku kesah????? .... ahaks!! )

p/s ithinki'mcute...lalalala...: aku trjaga pg2 neh, tgk rumet aku gigih layan cerita C.H.i.N.T.a lakonan fashasandha..uih... cam syiookkkk je..............nti kita post lak psl cite tuh..

2 comments:

Ummu~Ishak said...

sebab tido banyak :p~

cLovErX said...

huk3..kak ummu..xckp tdo adela...lalalala