ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

July 2, 2010

Pagi yg horror~~

[sebelum itew...Happy Birthday to my friend Mr. Alil...Selamat Hari Tua]

Harini Jumaat kan??..aah..jumaat...sejak akhir2 nih asek lupa ari je...
Mlm td b4 tido saya cuba tanya ayah, adik saya si Najiha tu dah tido ke blom..saje nk bagi ayah recognize ktne die tido mlm td -kt bilik bawah..sng lau ayah nk kjutkan die...
Me, mcm biase, tgk tv smpai tido atas sofa...bertemankan my sis Intan yg tido atas lantai dpan tv...sbb pg ni die nk out for dating..so die mngharapkan saya utk mngejutkannya pagi2..

saya mngharapkan pagi ini dpt tidur lena...

..dan...perkara itu berulang lagi...

kepala saya bergoyang2..kali ini bantal yg saya peluk terasa ditarik dan badan saya digoncang2..
kemudian, kedengaran satu suara yg familiar.....

" ADIK! BANGUN2! DAHLAMBAT NI.PAT BANGUN MANDI!SKOLAH!"

dan saya secara tak sengaja terjerit (dgn low tone yer)
"AYAH~ADIK TIDO KAT BILIK TU,INI ERNA LAAAA~~~"

dan ayah saya membalas dgn muka selamba
"LA..YEKE...ADIK MANE.KEJUTKAN DIA..."

ouwhhhh~~~ye..ini kali ke-2 ayah tersilap org..kalau sekali je saya rilek je...owh...pg ni pon same..ayah saya xdpt beza kan saya dan adik saya!!wuuhhhuhuh...~sob~sob~sob~

adakah saya perlu salahkan FIFA kerana saya ada habit baru tido dpn tv...
atau salahkan adik saya sbb bgn lmbat mmbuatkan ayah tersilap kjutkan org...
tp yg penting xleh salahkan ayah..sbb die rabun..wuhuhu....

No comments: