ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

June 21, 2010

owh.....saya dan blog yg telah bersawang

mukadimmah:saya posing di pulau manukan,sabah
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Rasanya...saya dah kembali kpd apa yg berlaku spt tahun2 sudah...saya telah mngabaikan blog saya dan membiarkan ia bersawang.....
Mungkin juga saya tidak berpeluang menjengah ke homepage sendiri kerana sibuk meng"view" blog2 kwn2 dan juga online shopping!!! (saya sdg menambah hobi sy yang akn membuang duit saya....)
Mungkin juga kerana saya terlalu seronok duduk di rumah, mendermakan keseluruhan energy saya pd kerja2 rumah yg menimbun dn meninggi spt gunung kinabalu....

Dan spt biasa....saya telah kembali
Mungkin demam Piala Dunia Fifa mmbuatkn saya kembali ke sni..utk berkongsi pd anda semua yg saya rindukan Kaka!!!
Dan mungkin juga salah satu disebabkan ini bulan Jun...di mana saya tak smpt berkongsi dgn kamu semua tentang hadiah harijadi saya...
Dan..mungkin juga...dgn bangganya saya ingin share pengalaman saya bercuti di Sabah minggu lepas!!!!hahahaha...(agak kembang dn merah hidung di situ)

Yeap....saya bercuti ...dgn family saya...ke Kota Kinabalu Bah....
dan kami spend almost 1 week (5days) kt situ....
saya,mama ayah,adik beradik dan aunty saya,Cik Jah....walaupun Cik Jah cume bersama kami sehingga hari Rabu.....katanya beliau kena ada di rumah before Khamis untuk mnyambut kepulangan suami tercinta pulang dr umrah..oh..how so sweet....

That was the most memorable holiday i ever had........
Saya akan kembali lg ke sana bila saya berpeluang dn ber"duit" yg penting....
Nanti saya paste gmba..chanteekkkkkk taw....tunggu sy edit dulu yeah~~~~

Owh..saya nk pergi dulu....pasukan feveret saya tgh beraksi..Brazil~~~~

No comments: