ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

June 22, 2010

masak memasak dan yg sewaktu dengannya....

eh...saya buat entri ini bkn kerana sy bru nk mula belajr memasak atau teruja kerana saya memasak taw..tidak2~
saya mmng suke memasak..walaupun hakikatnya...rasanya xla sesedap mane...

tp harini teruja sbb diberi mandat utk memasak sayur like we had before at Salut Seafood Restaurant...
FYI, I mmng really into Chinese Foods ..mmnglah sgt2 suke.So, hari ini saya mncuba resepi memasak sayur ala2 chinese style gitu.x bnyk beza dgn cara msk Melayu,cuma yg saya tahu, chinese food ni kurang minyak,dan sometimes they replace with Sesame oil..ye,saya sgt suka
minyak bijan....

Jadi,ksmpatan pagi td ke mini market brsama my mom telah digunakan utk membeli sayur2 spt cendawan,lada benggala,celery dan suhun...
Saya bnyk gunakan sos tiram dan minyak bijan....maka,inilah hasilnya......

look very delicious rite??rite??ahahaha..(kmbang idung prasan kjap)

owh...anyway,this morning masa saya telah mmbeli brg masakan,satu kereta telah mencuri perhatian saya..(tp saya x report pd polis atau saman die atas kecurian itu ye..)
saya bkn tertarik pd keretanya...tapi pd registration number die..

wow...sudah sampai WUA...?
pntas btul org wilayah mmbeli kereta.....
mgkin itulah salah satu punca kesesakan jlnraya ....
tp saya tknmpk kereta2 yg bnyk itew.....
jadi..saya terpikir...
sempatkah saya mngumpul wang utk mmbeli kereta bernombo pendaftaran WWW...?????

No comments: