ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

June 21, 2010

3K !!!!!!


3Ks = kekecewaan saya...dan kota kinabalu

saya sangat kecewa!
melihat di depan mata sndiri bgaimana feveret player saya dikenakan kad merah...sungguh tidak adil dn seakan mahu marah pd refree dn player costa itu tapi sayangnya saya tiada di situ..dn tidak mampu pun utk berada di situ...
owh...xkisahla...dn trnyata Brazil menelan mereka dgn kemenangn 3-1...
xpe mr.Kaka.....u did ur best..i love to watch ur skill passing the ball..i love ur legs..hahahha


wajah jejaka idaman saya..cool dn brshaja bila dlaygkn kad merah...GO KAKA!

utk menghilangkn kekecewaan saya..marilah bersama2 melihat beberapa gambar yg tlah di snap oleh beberapa amateur photographers ( termasuklah saya )

as i said before...kami fly ke Sabah pd 14 June 2010 minggu lepas ..flight pagi jam 9.ooa.m
i never been to Sabah before..so i was the only one get too excited mcm beruk makye....x kesahla nyah,janji i dpt pegi...

Members of the trip = me + my mom + my dad + my sis (x2) + my bro + my aunt (cikja)
= 7 persons.....
(yeah... i love maths!!!)



Hari pertama dah pg Kundasang (tapak kaki G.Kinabalu)
Kundasang tu kire mcm Cameron Highland jugaklah....ade market jual brg2 spt sayur dn bua-buahan......n we did buy one kind of junkfood...mcm keropok but made of ubi dn disiram gula melaka..sgt2 la sedap tp cuma beli sikit.........xsmpt nk bwk lik semenanjung....



menikmati juadah yg sedap tahap dewa = SUP URAT~~~~
saya sarankan pd mereka yg berkunjung ke K.K...sila2lah lebarkan langkah anda ke RESTORAN HAPPY MUSLIM yg terletak di kaw. Api-Api ..tanya la org2 kt situ,semua tau....
ekceli, kami dtg jam 1tghri gitu dn mndapati.....fuhhhh...tiada meja kosongnya bahh....kamek ke kedai laen dulu baaa...dan dtg balik jam 2.30 ptg..masih lg penuh!!!mujur ade customer yg btul2 bru suda abes mkn dn kami apalagi....serbuuuuu!!!
kerana apa ba kdai ini sgt femesnya ba....
kami mkn 6 org dgn prot terboroi2 pnoh....total cume rm44!!!!marbeles ar...cuma,kdai ni diusahakan bkn org tempatan...Indonesian ba...tapi mknan terbaekk!!!!!

ptg tu cikja pulang ke smnanjung....me n my sis tk ikut,so kami men"enterframe"kn diri utk bergambar2 di scenery sunset...chantekkk~~~



mcm2 tempat kami pergi, Pasat Filipino, Uptown Api-APi...(tmpt brg murah dr pasar filipino).. plg xtahan,smpat plak g tgk Karate Kid tuh...huhu...tp plg besh, g snorkeling kat Manukan n Mamutik Island...perjalanan dgn bot ke sana pun dah ckup bg saya utk menempa pengalaman yg x akn saya lupa..owh,betapa sakitnya buntut terhentak2 kala boat melnggar ombak bsar... dijadikan cerita,pulgnya dr sana,cuaca amatla maha hebat angin,hujan dn gelora ombaknya..
maka spnjg prjalanan, bertubi2 kami di sirami air laut dn hujan..owh......

dn brmulala episod dmam selsema dn sakit2 bdn stibanya di rumah.....
tapi...dihati saya terukir....
Kinabalu..mau jumpa kamik lagi baaa....

No comments: