ain't a fairytale. . . .

We live to learn, and learn to live.... Life is not a fairytale, nor a princess story... Even after thousand times been deceived.. The greatest point is where we able to stand up from fallen apart...

=d owner=

My photo
heart..starves as well as bodies..give us ROSES..give us bread..--and give me SALMON d most!!--

August 16, 2011

menjijikkan...

Wahai wanita...tutuplah aurat mu.. dari pandangan bukan muhrim.. Supaya tidak timbul fitnah...
Kerana...aku jugak yang kena....

Aku bukanlah manusia yang sempurna..sekurang2nya aku cuba untuk meng"kaver" aurat aku.. Kang bila aku tegur adela suara2 yang berkata, "eleh,ko ingt ko pkai tudung tu ko baik sgt nk ceramah2 org?"..

Abis tu,kalau dah jantan pun asyik usya ko dr angle baikk punyer.. Lepas tu boleh pulak ckap dgn aku body kau mantapp tang tu tang ni... Watdeheeiii...

Bulan baik ari baik ni cubala buat perubahan sikit2..aku ckp utk diri aku gak ni...wahai kaum hawa, jangan la biarkan orang lain under estimate kita.. Jangan smpai tubuh badan kita ni jadi bualan..mcm brg berniaga..hina nya...

Ada sebab Allah perintahkan wanita wajib menutup aurat..salahsatunya supaya menutup dr pndngn kaum adam..

Korg suka kah bila jantan2 usya body atas smpai bwh siap buat muka menggiurkn smpai aku rse nk lempang je...

Kalau lah korg suka....
Jangan babitkan aku...

-luahan hati dr insan yg hmpir di sexual harrasted bkn pd diri sndiri, tp pd ppuan yg seksi yg brdekatan..kurg pengajaran btol laki tu..nklyn nfsu time pose jgn babitkn aku..budusss..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: